• забезпечення правильного застосування нормативно-правових актів та інших документів

  • проведення юридичної експертизи проектів актів та інших документів

  • організація робіт, що пов’язані з укладанням договорів

  • участь у забезпеченні захисту майнових прав і законних інтересів Інспекції в разі невиконання чи неналежного виконання договірних зобов’язань

  • організація претензійної та позовної роботи,  проведення аналізу її результатів

  • сприяння своєчасному вжиттю заходів  щодо усуненню порушень зазначених у документах прокурорського реагування, судових рішеннях відповідних документах прокурорського реагування, судових рішеннях відповідних документах правоохоронних і контролюючих органах

  • проведення профілактичної роботи щодо запобігання правопорушень та злочинів в системі підготовки та дипломування моряків

  • сприяння дотриманню законності у реалізації прав трудового колективу під час вирішення виробничих та соціальних питань

  • підготовка заходів щодо зміцнення трудової дисципліни

  • забезпечення правильного застосування норм трудового, житлового, пенсійного, антикорупційного та іншого законодавства, що стосується прав і законних інтересів працівників Інспекції

  • збір інформації про офіційне оприлюднення актів законодавства, які стосуються діяльності Інспекції

  • організація і проведення робіт, спрямованих на підвищення рівня правових знань працівників Інспекції, роз’яснення практики застосування законодавства, консультації з правових питань та правова допомога працівникам Інспекції

  • правова допомога в процесі створення, освоєння та впровадження науково -технічних розроблень, новітніх технологій

  • ведення бухгалтерського обліку відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку, а також інших нормативно правових актів щодо ведення бухгалтерського обліку з відображенням господарських операційна підставі прийнятих до обліку первинних документів шляхом подвійного запису їх на взаємопов’язаних рахунках бухгалтерського обліку відповідно до вимог Плану рахунків бухгалтерського обліку

  • забезпечення тотожності даних аналітичного обліку оборотам і залишків синтетичного обліку на перше число кожного місяця

  • складання та подання звітності до органів державної статистики, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності,  Пенсійного фонду України, інших державних органів

  • перерахування податків та зборів(обов’язкові платежі) до відповідних бюджетів

  • забезпечення реалізації державної політики з питань кадрової роботи в Інспекції, узагальнення практики роботи з кадрами

  • розробка плану робіт з кадрами, визначення щорічної та перспективної потреби в кадрах, формування замовлення і підвищення кваліфікації працівників Інспекції

  • ведення встановленої звітньооблікової документації

  • підготовка матеріалів про призначення на посади та звільнення з посад працівників, формує кадровий резерв

  • обчислення стажу роботи і підготовка документів щодо призначення пенсій працівникам

  • підготовка документів для заохочення та нагородження працівників, ведення відповідного обліку

  • участь в розробці заходів щодо зміцнення трудової дисципліни

  • здійснення роботи, пов’язаною із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників

  • підготовка штатного розпису відповідно до затвердженої структури Інспекції та мінімальної заробітної плати встановленої чинним законодавством

  • організаційне забезпечення роботи атестаційної комісії Інспекції та контроль проведення атестації в підпорядкованих структурних підрозділах

  • забезпечення перепідготовки та підвищення кваліфікації кадрів

  • забезпечення захисту інформації, що становить службову таємницю

  • розробка та провадження заходів щодо запобігання корупційним правопорушенням, а також здійснення контролю за їх проведення в Інспекції

  • надавати працівника Інспекції роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства

  • вживання заходів до виявлення конфлікту інтересів та сприяння його усуненню, контроль за дотриманням вимог законодавства щодо врегулювання конфлікту інтересів, а також виявлення сприятливих для вчинення корупційних правопорушень ризиків в діяльності посадових та службових осіб Інспекції, внесення пропозицій щодо усунення таких ризиків

  • надавати допомогу працівникам Інспекції в заповненні декларацій, проведення у встановленому законодавством порядку перевірки фактів своєчасності подання зазначених декларацій, їх перевірку на наявність конфлікту інтересів

  • інформує в установленому порядку про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими чи службовими особами Інспекції, а також ознак правопорушення за результатами перевірок декларацій, у разі необхідності – правоохоронні органи відповідно до компетенції

  • ведення обліку працівників Інспекції, притягнутих до відповідальності за вчинення корупційних правопорушень

  • взаємодія з підрозділами з питань запобігання та виявлення корупції державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій

  • розгляд , в межах повноважень, повідомлення про випадки корупційних та інших неправомірних діянь (дій або бездіяльності) з боку працівників  Інспекції

  • здійснення моніторингу звернень громадян щодо корупційних та інших неправомірних діянь з боку працівників Інспекції

  • повідомлення про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних порушень посадовими особами Інспекції

  • здійснення перевірки структурних підрозділів Інспекції в межах своєї компетенції

  • планування економічної діяльності Інспекції шляхом розробки проектів фінансового плану та забезпечення їх узгодження відповідними структурними підрозділами

  • розробка та погодження методик, положень, рекомендацій, нормативно – інструктивної документації з питань цінової політики, оплати праці, матеріального заохочення та матеріальної допомоги, додаткових та компенсаційних виплат, соціальних пільг

  • підготовка пропозицій щодо впровадження нових форм матеріального стимулювання працівників

  • здійснення розрахунків фонду заробітної плати та посадових окладів працівників Інспекції та участь у погодженні штатного розпису Інспекції

  • погодження розрахунків норм фінансових та матеріальних витрат, а також витрат на відрядження працівників Інспекції

  • планування господарсько-економічної діяльності Інспекції

  • участь у розробці нормативів витрат матеріальних і трудових ресурсів та узагальнення планових показників фінансових витрат

  • розробка кошторисної калькуляції і проектів цін на послуги

  • планування витрат на здійснення господарської діяльності

  • здійснення контролю за використанням грошових коштів

  • участь у роботі зі списання майна та оформлення матеріалів щодо нестач, крадіжок грошових коштів та майна Інспекції, псування активів

  • складання фінансово-економічної звітності щодо показників виконання фінансового плану, звітів керівника про виконання показників державного майна і прибутку, майнового стану підприємства та показників і умов преміювання, а також статистичної звітності з праці і подання її до відповідних органів у встановлені терміни

  • аналізу матеріалів з економічних питань

  • розгляд та погодження договорів

  • ведення обліку та формування  єдиного Державного реєстру документів моряків

  • забезпечення збереження прикладного програмного забезпечення

  • підтвердження чинності документів моряків, виданих на підставі положень ПДНВ

  • здійснення запитів та надання відповіді щодо стану документів моряків уповноваженими органами і установами зарубіжних країн

  • консультування та роз’яснення з питань, що входять до компетенції реєстру

  • збір,  узагальнення  та аналіз даних : результату аудиту, проведеного аудиторами органу з сертифікації; результату внутрішнього аудиту,; дотримання загальних процедур/положень при виконанні фундаментальних процесів; невідповідностей, виявлених у повсякденній діяльності та в результаті отримання претензій споживачів послуг

  • узагальнення та аналіз інформації від споживачів послуг

  • контроль виконання коригувальних дій

  • здійснення обліку та систематизація міжнародних договорів України, вживання заходів щодо їх виконання, здійснення аналізу, та узагальнення практики їх застосування

  • здійснення збору та підготовки матеріалів, іншу інформацію в ІМО

  • здійснення збору та підготовки інформації до Європейської комісії

  • забезпечення перекладу листів та проектів двосторонніх угод, які надійшли від морських адміністрацій держав-членів ІМО

  • узагальнення та використання національного та міжнародного досвіду у сфері підготовки та дипломування моряків

  • співробітництво з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади України, філіями Інспекції

  • здійснення методичного забезпечення та контролю за функціонуванням  процесів підтвердженням кваліфікації моряків у ДКК в регіональних філіях та в секторі Київської ДКК

  • здійснення нагляду за дотримання секретарями ДКК, головами та членами ДКК вимог чинного законодавства

  • участь у розгляді скарг щодо питань дипломування моряків та роботи ДКК у регіональних філіях та секторі Київської ДКК

  • Письмові та усні консультації морякам

  • організація роботи Атестаційної комісії

  • контроль та організація роботи щодо інформаційного наповнення та актуалізації офіційного веб-сайту Інспекції

  • аналіз досвіду провідних країн у сфері торговельного судноплавства з питань підготовки моряків, організації і побудови системи дипломування та підтвердження кваліфікації

  • розгляд скарг стосовно організації дипломування, підтвердження кваліфікації, роботи ДКК у регіональних філіях та секторі Київської ДКК

  • організація роботи Атестаційної комісії

  • консультації особам командного складу та суднової команди суден, що звернулися до сектору

  • прийом документів кандидатів, що звернулись до сектору з метою підтвердження кваліфікації

  • розгляд та аналіз документів кандидата перед формуванням та відкриттям особової справи

  • роз’яснення кандидату чинні вимоги до формування особової справи, порядку проведення оцінки компетентності та процедури підтвердження кваліфікації останнього в ДКК

  • формування справи Кандидата та внесення даних в “Автоматизовану систему реєстрації та перевірки документів моряків”

  • підготовка особових справ кандидатів документів документів та інших матеріалів до розгляду ДКК  відповідно до графіків їх проведення

  • ведення протоколів ДКК під час роботи ДКК

  • документальне забезпечення роботи ДКК

  • Оформлення та видача Послужних книжок моряка

  • здійснення перевірки матеріалів особових справ кандидатів до роботи в ДКК та подання на розгляд Атестаційної комісії

  • отримання та перевірка в установленому порядку або за окремим запитом детальної інформації щодо виявлених недійсних чи фальсифікованих документів моряків

  • аналіз статистичних данх та звітність стосовно роботи ДКК

  • підготовка проектів річних планів

  • підготовка порядку денного

  • співпраця з міністерствами, відомствами, іншими організаціями

  • ведення поточного архіву вхідної і вихідної кореспонденції Інспекції, підготовка та здача справи до архіву довгострокового зберігання

  • контроль за дотриманням  термінів виконання документів

  • контроль за дотриманням вимог Інструкції з діловодства Інспекції

  • організація роботи по забезпеченню усіма необхідними господарськими, матерільно-технічними і соціально-побутовими ресурсами діяльності структурних підрозділів Інспекції

  • здійснення контролю за станом приміщень адміністративного апарату Інспекції

  • організація спільно з відділом бухгалтерського обліку та звітності проведення щорічної інвентаризації

  • організація роботи по забезпеченню автотранспортного обслуговування

  • організація спільно з відділом бухгалтерського обліку та звітності приймання-передачі основних засобі, малоцінних необоротних матеріальних активів , запасів до регіональних філій Інспекції

  • систематизація інформації для підготовки актів на списання

  • організація щодо замовлення, виготовленнята видачі структурним підрозділам Інспекції печаток, штампів, знаків “За значний внесок”, знаків “Капітан далекого плавання”, знаків “Судовий механік першого розряду”, бланків “Послужна книжка моряка” тощо.

  • виконання вимог нормативно-правових актів з питань охорони праці та пожежної безпеки, виконання організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних, соціально-економічних, та лікувально-профілактичних заходів, спрямованих на запобігання нещасним випадкам, професійним захворювань працівників

  • контроль за дотриманням працівниками вимог законів та інших нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки

  • розробка комплексних заходів для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці та пожежної безпеки, планів, програм поліпшення умов праці, запобігання виробничому травматизму, професійним захворюванням, надання організаційно-методичної допомоги у виконанні запланованих заходів

  • перевірка  дотримання працівниками вимог нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки

  • проведення вступного інструктажу з охорони праці , інструктажу на робочому місці та інструктажу з питань пожежної безпеки

  • облік та аналіз причин виробничого травматизму та професійних захворювань

  • розгляд листів, заяв та скарг працівників Інспекції, що стосуються питань додержання законодавства про охорону праці та пожежну безпеку

  • організація підготовки інформаційних стендів, кутків, нарад та семінарів з охорони праці та пожежної безпеки

  • консультації та  роз’яснення з питань, що належать до компетенції сектору

  • здійснення розробки, збирання та редагування інформаційно – аналітичних, методико-консультативних матеріалів з метою підготовки  інформації до друку та видання друкованих засобів з метою їх поширення

  • забезпечення сталого функціонування АСТ “МОРТЕСТ”

  • аналіз та систематизація зауважень стосовно функціонування АСТ “МОРТЕСТ”

  • вивчення, аналіз та узагальнення досвіду провідних країн сфери торговельного судноплавства з питань застосування систем тестування та підтвердження кваліфікації моряків

  • взаємодія з морськими навчальними закладами та актуалізація тестових завдань

  • наповнення новими тестовими завданнями та виправлення помилок бази даних АСТ “МОРТЕСТ”

  • підтримка функціонування програмного забезпечення, яке використовується співробітниками Інспекції

  • підтримка функціонування програмного забезпечення зв’язку з мережею Інтернет

  • адміністрування серверних операційних систем, систем управління базами даних, поштових сервісів, управління правами доступу користувачів

  • нагляд за використанням системного та прикладного програмного забезпечення

  • контроль працездатності реєстраторів відеоспостереження, забезпечення накопичення, зберігання відеоінформації

  • підготовка, освоєння і впровадження нових програмних засобів